ΤΗΛ. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ: 2610 640073 - 2610 644108 l ΔΕΥΤΕΡΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10:00 - 17:00, ΣΑΒΒΑΤΟ: 10:00-15:00

Όροι επιστροφής

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Δερβίση Ντζένη  μέσα από το διαδίκτυο στον ιστιότοπου www.sarayhome.gr.

Τρόποι Επιστροφής - Αντικατάστασης:

Μπορείτε να επιστρέψετε – αντικαταστήσετε ένα προϊόν στο κατάστημα www.sarayhome.gr  ή να το στείλετε πίσω με τον ίδιο τρόπο που το παραλάβατε: 

- Αν αφορά περίπτωση προβλήματος στη διαδικασία της παραγγελίας ή στο ίδιο το προϊόν: Μόνο σε αυτή την περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής τα χρεώνετε η επιχείρηση μας και το δέμα στέλνετε με την εταιρία κουριέρ ή την μεταφορική που σας έκανε την παράδοση, σε περίπτωση που επιθυμείτε άλλη εταιρία κούριερ ή μεταφορική τα έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. Η εταιρεία ΔΕΡΒΙΣΗ ΝΤΖΕΝΗ δεν απαιτείται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης, εάν ο πελάτης ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρεία.

-Σε περίπτωση λάθους της εταιρείας μας, η επιστροφή γίνεται δεκτή εφόσον μας ειδοποιήσετε σε χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των 5 εργάσιμων ημερών. 

Πριν την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο sales@sarayhome.gr ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας. 

Aν αφορά αλλαγή γνώμης: Σ' αυτή την περίπτωση τα έξοδα αφορούν αποκλειστικά τον πελάτη και η αποστολή του δέματος μπορεί να γίνει μέσω εταιρίας κουριέρ ή μεταφορικής της επιλογής σας.

Επιστροφές προϊόντων αλλαγής γνώμης γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης των προϊόντων με βάση τα έγγραφα παραλαβής. 

Σε καμία περίπτωση δεν θα γίνεται δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση - το προϊόν θα πρέπει να μην έχει πλυθεί, να έχει όλα τα ταμπελάκια του, να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του και να επιστρέφεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν, όπως π.χ. Τιμολόγια , η απ. λιανικής πώλησης, το Δελτίο Αποστολής κλπ.

Στην περίπτωση που τα χαλιά ή οι διάδρομοι ή χλοοτάπητες κόβονται στις επιθυμητές διαστάσεις του πελάτη δε γίνονται δεκτές οι επιστροφές και οι αλλαγές στα συγκεκριμένα προϊόντα.

Θα πρέπει το προϊόν προς επιστροφή να συνοδεύεται απαραίτητα από τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ), να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.