Μόνο για τηλεφωνικές παραγγελίες μπορείτε να καλείτε στο 2610 640191
ΕΞ. ΠΕΛΑΤΩΝ: 2610 644108 - 6908711750 l ΔΕΥΤΕΡΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 10:00-17:00, ΣΑΒΒΑΤΟ: 10:00-15:00
Σημαντική ενημέρωση για τον χρόνο παράδοσης παραγγελιών ⇨
Επειδή ο χρόνος αναμονής στις τηλεφωνικές κλήσεις έχει αυξηθεί, για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω του email μας, καθώς και μέσω των social (messenger, instagram).

Όροι επιστροφής


Θέλουμε να είστε πάντα χαρούμενοι για τις αγορές σας και ακολουθούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών, σύμφωνα πάντα με την υπάρχουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των εταιρειών/κατασκευαστών των προϊόντων που εμπορευόμαστε. Είτε παραλάβατε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, είτε έγινε κάποιο λάθος στην παραγγελία σας είτε δεν σας ικανοποιεί η αγορά που κάνατε, μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή του, αρκεί να πληρούνται τα παρακάτω:



Όροι επιστροφής:

1) Επιστροφές προϊόντων αλλαγής γνώμης γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης των προϊόντων με βάση τα έγγραφα παραλαβής. Σε περίπτωση λάθους της εταιρείας μας ή ελαττωματικού προϊόντος η επιστροφή γίνεται δεκτή εφόσον μας ειδοποιήσετε σε χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των 5 εργάσιμων ημερών. Σε διαφορετική περίπτωση το sarayhome δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή/και αντικατάσταση προϊόντων.

2) Το προϊόν θα πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το sarayhome.

3) Σε καμία περίπτωση δεν θα γίνεται δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση - το προϊόν θα πρέπει να μην έχει πλυθεί, να έχει όλα τα ταμπελάκια του, να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του και να επιστρέφεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν, όπως π.χ. Τιμολόγια , η απ. λιανικής πώλησης, το Δελτίο Αποστολής κλπ.

4) Στην περίπτωση που οι κουρτίνες, τα χαλιά ή οι διάδρομοι  κόβονται στις επιθυμητές διαστάσεις του πελάτη δε γίνονται δεκτές οι επιστροφές και οι αλλαγές στα συγκεκριμένα προϊόντα.

5) Τα ελαττωματικά προϊόντα αντικαθίστανται μόνο με το ίδιο προϊόν.


Εάν και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν, τότε πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία:

1) Αν αφορά περίπτωση προβλήματος στη διαδικασία της παραγγελίας ή στο ίδιο το προϊόν:

  • Επικοινωνηστε μαζί μας ώστε να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία επιστροφής.
  • Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος στείλτε μας φωτογραφία στο hi@sarayhome.gr ή στο mesenger m.me/sarayhome.gr .
  • Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή του. Θα πρέπει το προϊόν προς επιστροφή να συνοδεύεται απαραίτητα από τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ), να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν. 
  • Μόνο σε αυτή την περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής τα χρεώνετε η επιχείρηση μας και το δέμα στέλνετε με την εταιρία κουριέρ ή την μεταφορική που σας έκανε την παράδοση, σε περίπτωση που επιθυμείτε άλλη εταιρία κούριερ ή μεταφορική τα έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. Το sarayhome δεν απαιτείται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης, εάν ο πελάτης ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρεία.

2) Aν αφορά αλλαγή γνώμης. Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν, και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν:

  • Μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε μεταφορική εταιρεία επιθυμείτε, δεδομένου ότι τα έξοδα μεταφοράς σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη και όχι το sarayhome.
    Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε την αποστολή του προϊόντος με την εταιρία κουριέρ ή την μεταφορική που σας έκανε την παράδοση και χρέωση παραλήπτη. Η μετέπειτα χρέωσή σας για να έρθει σε εμάς το δέμα θα προστεθεί στο συνολικό κόστος της νέας αποστολή σας, όπως αυτή θα διαμορφωθεί.
  • Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή του. Θα πρέπει το προϊόν προς επιστροφή να συνοδεύεται απαραίτητα από τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ), να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν. 
  • Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε για την ακριβή διαδικασία.


**Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστροφής. Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 2610644108.