ΤΗΛ. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ: 2610 640073 - 2610 644108 l ΔΕΥΤΕΡΑ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 10:00 - 17:00, ΣΑΒΒΑΤΟ: 10:00-15:00

Επιστροφές - Αλλαγές - Ακυρώσεις

Όροι Χρήσης Ηλεκτρονικού καταστήματος SarayHome.gr (e-shop)

Η χρήση των ηλεκτρονικών σελίδων και υπηρεσιών του  www.sarayhome.gr από τον επισκέπτη/χρήστη προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη συμφωνία του με τους παρακάτω όρους χρήσης, που ισχύουν για το σύνολο του περιεχομένου, που περιλαμβάνεται στην ιστοσελίδα της. Συνεπώς, ο επισκέπτης/χρήστης οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους όρους αυτούς πριν από τη χρήση των υπηρεσιών του δικτυακού τόπου και εάν δεν συμφωνεί, οφείλει να μην κάνει χρήση των υπηρεσιών και του περιεχομένου τους. Ο επισκέπτης/χρήστης παρακαλείται να ελέγχει το περιεχόμενο των όρων χρήσης για ενδεχόμενες αλλαγές. Η εξακολούθηση της χρήσης της www.sarayhome.gr  ακόμη και μετά τις όποιες αλλαγές σημαίνει την ανεπιφύλακτη, εκ μέρους του επισκέπτη / χρήστη, αποδοχή των όρων αυτών.
  1. Γενικοί όροι
  2. Πνευματική Ιδιοκτησία
  3. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
  4. Ασφάλεια
  5. Cookies
  6. Εμπορεύσιμα Είδη - Διαθεσιμότητα-Χαρακτηριστικά
  7. Παραγγελία Προϊόντων και Προστασία Καταναλωτή
  8. Πραγματοποίηση Παραγγελίας Μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος
  9. Τρόποι Πληρωμής
  10. Επιβεβαίωση Ενημέρωση Παραγγελίας
  11. Αποστολή των Προϊόντων
  12. Επιστροφές Αλλαγές Ακυρώσεις
  13. Διάφορα

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ /ΑΛΛΑΓΕΣ / ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Πολιτική επιστροφών
Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Δερβίση Ντζένη  μέσα από το διαδίκτυο στον ιστιότοπου www.sarayhome.gr.

Ακύρωση παραγγελίας
Όταν κάνετε την παραγγελία σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.sarayhome.gr για προϊόντα που ανήκουν στην γκάμα των προϊόντων saray home, έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσα στην ίδια ημέρα που κάνατε την παραγγελία. 

Αλλαγή – Αντικατάσταση Προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε τα προϊόντα που αγοράσατε ή/και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, είτε επειδή αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα στη διαδικασία παραγγελίας ή εντοπίσατε πρόβλημα σε κάποιο προϊόν, είτε επειδή αλλάξατε γνώμη. Για την διαδικασία επιστροφής επικοινωνήστε μαζί μας για λεπτομέρειες της επιστροφής*. 

Στην περίπτωση που τα χαλιά ή οι διάδρομοι ή κουρτίνες κόβονται στις επιθυμητές διαστάσεις του πελάτη δε γίνονται δεκτές οι επιστροφές και οι αλλαγές στα συγκεκριμένα προιόντα.

Προϋποθέσεις για περιπτώσεις προβλήματος με τη διαδικασία της παραγγελίας ή το ίδιο το προϊόν
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της www.sarayhome.gr:
α) πωλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία).
β) υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν.  
Είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο sales@sarayhome.gr ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας. Θα πρέπει το προϊόν προς επιστροφή-αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα από τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ), να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.

Προϋποθέσεις για περιπτώσεις αλλαγής γνώμης
Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη και επιθυμείτε να αλλάξετε τα προϊόντα που προμηθευτήκατε από το www.sarayhome.gr, τα προϊόντα θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, πλήρη και χωρίς φθορές, η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά τα συνοδεύει και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνόδευαν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) κατά την παράδοση. 


Τρόποι Επιστροφής - Αντικατάστασης:
Μπορείτε να επιστρέψετε – αντικαταστήσετε ένα προϊόν στο κατάστημα www.sarayhome.gr ή να το στείλετε πίσω με τον ίδιο τρόπο που το παραλάβατε:
- αν αφορά περίπτωση προβλήματος στη διαδικασία της παραγγελίας ή στο ίδιο το προϊόν – Μόνο σε αυτή την περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής τα χρεώνετε η επιχείρηση μας και το δέμα στέλνετε με την εταιρία κουριέρ ή μεταφορική που σας έκανε την παράδοση, σε περίπτωση που επιθυμείτε άλλη εταιρία κούριερ ή μεταφορική τα έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά εσάς!
- αν αφορά αλλαγή γνώμης: Σ' αυτή την περίπτωση τα έξοδα αφορούν αποκλειστικά τον πελάτη και η αποστολή του δέματος μπορεί να γίνει μέσω μεταφορικής της επιλογής σας. 

Επιστροφή Χρημάτων σε περιπτώσεις Επιστροφής Ελαττωματικών Προϊόντων:
Στις περιπτώσεις επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με έναν από τους εξής τρόπους:
-    με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας ή 
-    με επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, έως 14 ημερολογιακές ημέρες μετά την παραλαβή του προϊόντος.
Όροι που αφορούν όλες τις παραπάνω περιπτώσεις:
Σε κάθε περίπτωση από τις παραπάνω, κάθε επιστροφή ή/και αντικατάσταση θα πρέπει να πραγματοποιείται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημ/νία αγοράς.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η Δερβίση Ντζένη αντιληφθεί, κατά την απόλυτη κρίση της, ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν καλύπτονται οι παραπάνω προϋποθέσεις.
Τέλος, η Δερβίση Ντζένη διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιεί την πολιτική επιστροφών της, οποτεδήποτε, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στο www.sarayhome.gr ή τo καταστήματά της.